• Huvudsponsorer

Årskort och Covid-19

10 maj 2020 10:00

Vi laddar för hockeysäsongen 20/21 och årskortsförsäljningen på sittplats och ståplats finns nu tillgängligt via webben.


Vi förstår att det finns en del funderingar om vad som händer ifall SHL inte startar som planerat i höst. Här kommer svar på våra två vanligaste frågor.

Vad händer med min betalning om serien skjuts upp eller om några matcher kommer spelas utan publik?

Du kommer då att ersättas. Förutom alternativet att få pengarna tillbaka kommer vi även att erbjuda alternativen tillgodokvitto till nästa säsongs årskort och extra sittplatsbiljetter till nära och kära. Mer information om ersättningsalternativen (och storlek) kommer när vi bland annat vet hur många matcher som eventuellt kan bli påverkade. Ersättning kommer inte att ges om serien skjuts fram och vi spelar 26 hemmamatcher med publik, men på nya datum.

När måste man bestämma sig om sitt nuvarande årskort på sittplats? (För dig som redan är årskortskund.)

Vi har förlängt tiden på din reservation av årskortsplatsen fram till 15 augusti. Vi följer myndigheternas råd men utgår från att vi inleder ligaspelet enligt spelschemat.

Ståplatskortsförsäljningen är igång sedan en tid tillbaka och nu går det även att köpa sittplatskort (grundserie) till kommande SHL-säsong.

Du som privatkund kan enkelt göra ditt köp via webben och där betala med Klarna. Är du företagskund ber vi att du kontaktar vårt Servicecenter för fakturabetalning (0910-79 20 00 eller [email protected]).

Läs mer om årskorten här >>>