• Huvudsponsorer

Tisdag Tis 25 Februari Feb
Torsdag Tor 27 Februari Feb
Lördag Lör 29 Februari Feb
Tisdag Tis 3 Mars Mar
Torsdag Tor 5 Mars Mar
Lördag Lör 7 Mars Mar
Tisdag Tis 10 Mars Mar
Torsdag Tor 12 Mars Mar
Onsdag Ons 19 Augusti Aug
Torsdag Tor 27 Augusti Aug
Fredag Fre 4 September Sep
Onsdag Ons 9 September Sep
Fredag Fre 11 September Sep
Lördag Lör 19 September Sep
Idag 26 September Sep
Torsdag Tor 1 Oktober Okt
Lördag Lör 3 Oktober Okt
Torsdag Tor 8 Oktober Okt
Lördag Lör 10 Oktober Okt
Torsdag Tor 15 Oktober Okt
Lördag Lör 17 Oktober Okt
Torsdag Tor 22 Oktober Okt
Lördag Lör 24 Oktober Okt
Tisdag Tis 27 Oktober Okt
Torsdag Tor 29 Oktober Okt
Lördag Lör 31 Oktober Okt
Tisdag Tis 10 November Nov
Torsdag Tor 12 November Nov
Lördag Lör 14 November Nov

Årskort och Covid-19 (artikel uppdaterad 5/8)

10 maj 2020 10:00

Vi laddar för hockeysäsongen 20/21 och årskortsförsäljningen på sittplats och ståplats finns tillgängligt via webben.


Vi förstår att det finns en del funderingar om vad som händer ifall SHL inte startar som planerat i höst. Här kommer svar på våra två vanligaste frågor.

Vad händer med min betalning om serien skjuts upp eller om några matcher kommer spelas utan publik?

Du kommer då under hösten få några alternativ:

  • få pengarna tillbaka på de seriematcher som ev spelas utan publik (grundseriekostnaden/26).
  • eller tillgodokvitto till nästa säsongs årskort.
  • eller extra sittplatsbiljetter till nära och kära.

Ersättning kommer inte att ges om serien skjuts fram och vi spelar 26 hemmamatcher med publik, men på nya datum.

När måste man bestämma sig om sitt nuvarande årskort på sittplats? (För dig som hade sittplats 2019/2020.)

Vi har förlängt tiden på din reservation av årskortsplatsen fram till 15 augusti. Vi följer myndigheternas råd men utgår från att vi inleder ligaspelet enligt spelschemat. Logga in på webben och genomför ditt köp för att aktivera din sittplats igen. Vi kommer även bemanna biljettkassan - utanför entré 1 - torsdag 13/8 (15-19) och fredag 14/8 (9-12) om du behöver hjälp.

Som ny privatkund kan du enkelt se lediga platser och göra ditt köp via webben där man betalar via Klarnas alternativ. Är du företagskund och är intresserad av årskortsplatser kontaktar du vårt Servicecenter för fakturabetalning (0910-79 20 00 eller till [email protected]).

Jag hade ståplatskort förra säsongen. Har även jag en reservation på mitt årskort? Ja, du har en reservation som finns tillgänglig under hela hösten. Genomför du köpet via din reservation aktiverar du ditt befintliga kort att gälla även säsong 2020/2021. Här finns en beskrivning (pdf.) hur man aktiverar sitt årskort.

Har du ytterligare funderingar. Läs mer om årskorten här >>>