Ha en trevlig sommar!

Publicerad: 1 min läsning

Skellefteå AIK:s kontor har semesterstängt måndag 2 juli - 5 augusti. Måndag 6 augusti öppnar vi åter & Rinkside öppnar sin lunchservering i restaurangen. Den 7 augusti kl 17.00 drar vi igång säsongen 18/19 med första isträningen.

Under sommaren går det som vanligt att köpa souvenirer hos Intersport i Skellefteå och i vår webbshop.

Sommarerbjudandet på ståplatskort rullar på och du köper ditt kort via ske.ebiljett.nu.

Tisdag den 7 augusti kl 17.00 drar vi igång säsongen 18/19 med första isträningen i Skellefteå Kraft Arena. Läs mer om det här.

Vi önskar er alla en riktigt trevlig sommar och ser fram emot en ny säsong – tillsammans!

Skellefteå AIK Hockey